24e september 2010

Hann precis i tid till Oscars teatern imorse då Jensen Västra var på den här preventilmedels dagen då det kom massa folk och "undervisade". Det var inte så att jag lärde mig mycket, kunde redan det mesta (*leker cool nu*) men det var kul iallafall! Petter uppträdde också och sen fick man en liten goodiebag med småsaker i. Gulligt :)

När vi slutade kl tolv åkte jag till Odenplan och mötte Ida och några killar. Vi åkte till Skanstull och åt god kebab men sen blev det lite stressigt för mig så jag åkte till Kista då jag hade tid hos optikern. Det gick snabbt och smidigt och nu hjälper jag min inkapabla mamma med att scanna och skriva ut papper :)

Ikväll får vi se vad som händer! Vill ut och träffa folk för imorgon åker jag ju till Mallorca, Magaluf i en vecka!! WOOH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0