Vilken vecka!

Wow...
Enda ordet som definerar min vecka tillräckligt bra.
Jag är helt utmattad och trött, ett under att jag klarat av hela veckan med att gå upp tidig, gå till skolan, arbeta där, efter det gå och jobba, lägga mig sent. Jaa...
Men jag är glad! Har jobbat och nu har jag jobbat på mig några kronor!
Fick mitt studiebidrag idag. Illa säger jag bara. Har 380:- kvar av 1050 :P

Har köpt en klänning, två tights, en "kavaj" och en mysig stor tröja.

Vad har hänt idag då? Jo, jag gick till skolan, kom väldigt sent. Vid sista lektionen åkte jag och Josefin till Stadsbiblioteket och pluggade naturkunskap! Vi är så duktiga :)
Efter det åkte vi för att äta på Asiaten (heter det så? :P) och åt buffé. Vid det laget hade vi slutat skolan (slutade 11.10 idag!) och då åkte jag tillbaka till Rådmansgatan för att träffa Ida, fick äntligen tillbaka min halsduk som jag glömt hos hennes kompis i början av september!
Vi pratade lite och så sen åkte jag till Kista, mötte upp mamma och Ian och kollade i affärer. Skulle egentligen ha köpt en ny vinterjacka för det är högst nödvändigt men jag hade väldigt bråttom och hann inte leta efter en särskillt noga. Jag åkte fort hem och duscha fort, fixade mig och sen åkte jag till frisörsalongen och jobbade där i ca 3 timmar, tills 21.00 för det var en V.I.P fest där (VIP:na på salongen är typ stamkunderna som den stora inkomsten där kommer från :P). Jag hjälpte till med att servera kunderna champange, drinkar, snacks osv. Städade lite och gjorde fint.

Nu är jag helt slut och vill bara ta det lugnt. Däremot är Johan påväg hit. Eller till Husby alltså. Han och hans kompis (som också bor här) och hans kompis tjej. Är väl ute en liten stund!


Nu blev inlägget för långt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0