Två nya böcker på beställning!

Har beställt två nya böcker nu! Jag gillar att läsa men har inte gjort det på lääänge.

Blev tipsad av nån random snubbe idag när jag jobbade då han stod och snacka med mig medans han drack vatten (??) och han berätta om någon bok som låter ganska intressant:

Yngst, äldst eller mittemellan


Den handlar tydligen om hur man läser av folk hur de är placerade i syskonskalan (äldst, mitten, yngst) oh hur det påverkar folk personligen och i arbetet, överallt! Jag har alltid tänkt på sånt och coolt då att det finns en bok om det! Sånna här böcker är inte riktigt min stil, jag läser oftast kärleksromaner så som böckerna av Katarina von Bredow (svensk författare). Det här är också en svensk bok i inriktning psykologi och pedagogik.

Den andra boken, sjätte delen av Vargbröder:

 




Det här är sista delen och det är den enda jag inte läst än. Har läst de sen femman och det är mina absoluta favoritböcker. Tyvärr så blir framsidan bara fulare och fulare för varje del haha.
Beställde båda på bokus.com

Hursomhelst! De kommer på posten inom några dagar, ca 3 and I can't wait!! Frågan är ju bara när jag har tid med allt det här. Även om jag inte har det så prioriterar jag tyvärr alltid mina böcker före viktigare saker så som skolarbete...
Aja, nu ska jag iallafall sova så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja den är skön! :)

2010-10-27 @ 21:35:47
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0