Todej

Såådär :)
Började dagen med lite musik! Sitter hemma och mamma och Ian kommer snart.
Min dag började med att jag försov mig, men no harm done skolmässigt. Ligger av någon anledning ganska långt fram jämfört med många andra :)

Vi hade först historia och sedan svenska. Allt gick som det skulle. Sen hade vi också idrott idag istället för på fredag och då skulle vi vara i Karlberg men det gick inte så bra. Jag och Josefin gick och åt och efter det skulle vi hitta det här jävla stället. David, vår coach sa att man skulle gå av i Stadshagen och gå därifrån, alltså inte gå av i Karlberg. Vi hittade inte. Gick i mer eller mindre en timme och vi kom till Stadshagen, Marieberg, Solna (??), Karlberg och tillslut tog vi pendeln där ifrån till T-Centralen och åkte hem. Nu är jag helt slut haha

Såg också att skolfotona kommit! Blev lite besviken dock när jag såg att jag inte fått någon katalog, men det kommer nog i efterhand. Har för mig att det han bli så. Bilderna blev bra iallafall!




Inte världens bästa bilder men jag orkar inte scanna, tar sån tid haha

Kommentarer
Postat av: astrid

Maxine du är så vacker!!!

2010-10-18 @ 22:43:17
URL: http://astridwassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0