Take the mobilephone

Fram med mobilen och håll in knappen och bara stanna på ett namn.

Fuska inte ! :)

Namn: Erika
Är han/hon kul: Ja det är hon väl :)
Har du kramat personen i fråga: Ja-a
Minne av personen: Grönalund- NRJ in the Park ^^

Namn: Latifa
Var träffades ni första gången: Riktigt bra fråga...
Är personen viktig för dig: Haha träffas inte ofta direkt.. 
Sista bokstaven i personens namn:  H

Namn: Pannapell <3 (Keisha)
Flicka eller Pojke: Flicka jöö
Älskar du honom/henne: Jaa det är väl klart!
Har du pratat med personen i telefon: Yes! Idag faktiskt!

Namn:  Samantha
Hur länge har ni känt varandra: Hmm... Träffa henne första gången 5 ½ år sen tror jag 
Har du kysst honom/henne: Hahaha.. Jodå
Kan du berätta hemligheter för personen: Så nära är vi inte men allt kan jag det!

Namn: Victoria
Är ni släkt: She wish!
Känner du honom/henne bra: Samma klass i två månader nu :P

Namn: Mormor!
Har du sänt personen ett sms: Jaa faktiskt!
Är det en tjej: Jaaadå
Går personen i samma skola: HAHA!

Namn: Victor
Är hon/han vacker: Han är mitt lilla svulllo :)
Känner du honom/henne bra: Jo det gör jag vääl
Är han/hon upptagen: Just nu? Om jag ropar så kommer han!

Namn: Davoody
Hur gammal: 16
Bor: Slussen tror jag?
Hatar du personen: Ja och nej! :P

Namn: Dockan (Sara B)
Har du besökt personen: Ja :)
Är han/hon trevlig: Det är klart! :D
Vad börjar hans/hennes namn med: Gissa en gång !

Namn: Nadine
Har du kramat honom/henne: Yes
Har du sett personen full: Tror inte det :O
Är personen äldre än du: Neeej, jag är 2 ½ månad äldre :D

Namn: Sahan
Är personen vacker: Kort och fin!
Minne med personen: Förra sommaren vis mälarbadet eller var det nu heter ;)
Har du hans/hennes msn: Yes :)

Namn: Leo
Litar du på den personen: Vi är inte nära direkt, men vi sa hemlisar till varann innan!
Vad brukar ni göra tillsammans: Umgås med andra samtidigt
Brukar ni sova tillsammans: Shhh...!

Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAHAHAHAHAHAHA "Är personen vacker: kort o fin!" xD

2010-10-23 @ 12:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0