Sliten person, jaaag

Nu har jag jobbat mina timmar och är helt slut. Ska lägga mig nu.
Hade tänkt lägga upp gårdagens outfit idag men det får vi skita i, gör det imorgon.
Planer för imorgon?
Gå till skolan, slutar 11.10 (!!), åk till Kista och kolla på en ny vinterjacka, chilla hemma (vet inte om Johan kommer) och halv sex ska jag vara i Östermalm på salongen då det är någon fotogrej jag ska va där på. Vet inte riktigt om jag ska hjälpa till med saker där, fattade inte riktigt. Är där till senast 20.00. Upptagen vecka! :O

Ska försöka att bara ta det lugnt de närmaste dagarna måste SOVA SOVA SOVA!
Så godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

SV: Jag hittade den på WEHEARTIT.com :D

- TACK! :D

2010-10-29 @ 13:08:32
URL: http://novelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0