Nytt halsband!

Jag har de senaste 3-4 åren haft på mig ett silverhalsband nästan varje dag med tecken av jungfrun eftersom att jag är född då. Fick den av mormor när jag föddes och nu har jag fått en present av Johan i efterskott.

Såhär ser den ut, inte världens bästa bild menmen




Jag såg själv inte vad det var först, trodde det var en katt haha (det långa halsbandet) men så sa han:
Är du dum eller?! Den är en hund juuuu

Och DÅ såg jag haha. Jag är hund i kinesiska stjärntecken (och han är väldigt inne i allt sånt) och jag tycker att det var en jättefin present! Visst var det gulligt? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint det va! :) gullligt av johan!

Nice booobies!

2010-10-05 @ 16:03:19
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0