Men neeeeeeeeeeej!

FUUUUUUUUUUUCK!!!! NEEEEEEEEEEEEEJ, DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!! Ååååååååh fan då...

Vaknade upp lagom pigg men låg i sängen en kvart för att det är så kallt att stiga upp. Har just nu mina sockor, mjukisar och min stooora morgonrock. Jag kollar ut genom förstret efter kanske 10 minuter och så är det det jag ser...- SNÖ.
Nej nej nej neeeejee! Det är ju fan vitt på marken! Så är det meningen att jag ska gå och bada nu på morgonen och gå ut med blött håååår.
En annan konstig sak nu såhär på morgonkvisten (roligt ord hihi) är att när jag kom in i badrummet hade ALLT vatten från toaletten försvunnit. Det var helt torrt och jag har ingen aning om vad det kan bero på..

Nej nu är jag sur. Goodday. I SAID GOODDAY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0