Mästerplan

Heej :)

Lyssnar på denna låt  och Johan har somnat i min säng. Han har väl inte sovit så bra inatt.
Sen är ju frågan vad han gör hos mig vid 1... Jag visste själv inte ens att han skulle komma men det var så att vi var på fest i Kista hos hans kompis kusin tror jag att det var och några av de har jag träffat flera gånger så det var trevligt där även om det var lite tjaffs och så. Kom hem ganska sent då jag märkte att mina nycklar är borta... Skiiit jobbigt.

Sen vid 09.40 (eftersom att man drar bak klockan en timme idag!) smsa Johan mig "Smsa när du vaknar". Det vaknade jag av och sa att jag var vaken. Några minuter plinga han på här och jag såg helt sliten ut. Han hade sovit hos han som hade festen.
Mamma fixade frukost till mig, Johan och alla som var här (Roger och barnen), så gulligt av henne :)

Jag ska bara fixa mig och sen åker jag och Johan till honom då vi ska kolla på Titanic som vi planerat hur länge som helst! Han har aldrig sett den och jag ska få honom att gråta! :) (försöka iallafall haha)

Hej då sålänge! Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0