List

Någon som förstår dig? Venne, inte helt kanske..
Någon som du saknar?  Ja alltid
Någon som du hatar? Inte hata men ogillar starkt :P, ganska många :P
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Roger
Vem var du hemma hos senast? Rasmus
Har du några kärleksproblem? Näää
Har du pratat med någon idag? Meeh :P
Har du gråtit idag? Nää
Har du skrattat idag? Jaa :) always
Pratade du med sist? Roger
Vem vet allt om dig?
Nicole kanske? Det mesta iallafall
Längtar du till mest just nu? Fredag! Både lov och studiebidraget :D
Ska du göra i helgen? Inget bestämt än. Tror jag :P
Har du för kläder på dig? Jeans lång tröja + kort, allt svart och grått :P
Ska du göra i sommar? Åka till Spanien och till Serbien!
Åt du senast? Cesarsallad!
Har du för mobil? Ful äcklig gammal Sony Ericsson...
Köpte du senast? Mat! (Surprise! Or not.. haha)
Svär du ofta? Ja det gör jag nog..
Sjunger du i duschen? Kan hända
Skrattar du åt dina egna skämt? Jag skrattar åt allt haha
Piercingar? Öronen, vågar inte! Nålar är inte att leka med!
Färgat håret? Nope
Bra självförtroende? För det mesta
Gjort något olagligt? Händer lite då och då... haha
Somnat i skolan? Har hänt.. Ett antal gånger.. :P
Brutit ett ben? Nej tack gud!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Alltid, det är därför jag aldrig lova mig själv saker
Sovit en hel dag? Maby :O
Somnat gråtandes? Tror inte det...
Blivit generad inför folk? Kan inte komma på nån gång men förmodligen
Ätit musslor?
Ooo ja!
Färgat ditt hår svart? Haha... nej.

Kommentarer
Postat av: pernilla

sv: ja verkligen mysigt! :) tack så mycket :) jag har haft en bra dag :) din med?

2010-10-25 @ 21:15:35
URL: http://keexiiita.blogg.se/
Postat av: juliaericson

försöker faktiskt, men lite svårt nu för vi håller på att flytta, så har ganska mycket nerpackat. :) tack ändå!

2010-10-25 @ 21:25:44
URL: http://saviourtonight.blogg.se/
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥a

kul ! :D

2010-10-25 @ 22:34:28
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0