JENSEN Race!

Haaaahj!
Dricker varm mjölk och socker! Det är väldigt underskattat tycker jag, borde dricka det oftare, mycket mysig nu när det är kallt ute (och inne hos mig också för den delen..)!

Idag hade vi inga lektioner i skolan. Inte sam-klasserna i allafall och jag går ju i sam-beteende så inga lektioner idag! Skönt! Trots att vi ändå bara har två lätta lektioner idag hehe.

Vi blev ihopparade i grupper från olika klasser och hela dagen var gjord mest för att man ska lära känna varann år 1-3. Min grupp var den största för vi var två små grupper som blev en och då blev vi en stor grupp istället. Vi var 13, många andra vae runt 5-8 st.. Fail haha
Men det gick bra och vi gick hela dagen runt i hela Stockholm och gjorde uppgifter för att samla poäng! Runt 14.00 möttes vi alla i Kungsan och då checkade lärare så att alla i gruppen var kvar osv.

När jag slutade gick jag runt i Gallerian medans jag väntade på att Johan skulle svara, jag ringde och smsa som en galning och det visade sig att han inte hade vibbation på... Typisk han. Jag mötte upp honom och vi åkte till mig och jag lagade mat åt honom. Så spelade vi Fia med knuff också! Det är också underskattat tycker jag :P
Jag vann alla gånger! :D

Klockan är inte så mycket men jag ska ta och göra mig klar för sängen så att jag är piggare imorgon än jag var idag.

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0