HEMMA!

Just nu sitter jag i vardagsrummet och håller på att ladda ner alla bilderna från Mallroca från både min och mammas kamera. Ca 300 bilder sammanlagt hehe. Seg data har man ju också...
Igår kom jag hem till Sverige vid 5-tiden, flyget var en timme försenat och sedan tog det en väldans tid för oss att ta baggaget men tillslut gick allt som det skulle och Roger kom och hämtade oss. Vi åkte hem och packade upp allt. Jag gjorde det i speedfart för jag skulle åka till Johan och sova där och vi behövde hinna med middagen.
Så där var vi. Vi åt, han, jag, hans pappa och syster och efter det kollade vi på tv och tog det lugnt hela kvällen.

Nu är jag hemma, ganska skönt tycker jag. En vecka räckte gott och väl för mig och jag har haft det jättebra!
Ska städa mitt rum nu. Inklusiv damma, dammsuga (... -.-) och skura golvet. Vid 7 ska jag möta Tiffany i Kista och ta en fika och ta igen lite sen sist vi träffades, vilket var ett tag sen.

Jag lägger upp bilderna senare, kanske inte idag, så att ni vet!

Puss och hej sålänge ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0