Hemma en stund

Nu är jag hemma. Var och träffa Marwar Ginger efter att jag sluta. Mötte han vid hans skola (Kungsholmen) och så gick vi hem till honom :)
Det är värsta svinstian i det där huset nu också(inte bara mitt fel nu faktiskt!) och alla sover.
Köket ser förjävligt ut och jag vet inte hur det kommit sig.
Aja, ska inte stanna här mer än några timmar ändå. Ska för en gångs skull städa mitt rum, har inte gått så bra meddet de sista dagarna, sedan ska jag duscha och packa ner bikini, handduk och vattenpipa i väskan och bege mig in mot stan och träffa Magda och folk!
Niiize för det blir POOLPARTY! Jag sa nog det igår :)
Har inte värsta infon om det men mycket mer behöver jag väl inte veta ändå? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0