En vanlig onsdag

Heeeeeeeeej!
Kom hem för inte allt för länge sen. Vart först i skolan sen mötte jag Johan och vi gick först till hans pappa och kollade på bilder och fick ta med mig en jättegullig bild hem på mini Johan!
När vi var klara gick vi till hans mamma, kollade på tv och sedan åt vi. Det var bara jag, han och hans syster Jozefin där. Därefter tog vi det bara lugnt tills jag gick. Som vanligt ska man ha otur och behöva vänta hur länge som helst på tunnelbanorna. Båda två till och med!

Imorgon har jag en "lång" dag och slutar 17.00. Tror inte att jag ska göra nånting efter men kanske träffar Johan igen för jag är upptagen massa dagar framåt och kommer inte ha tid att träffa honom. Längtar mest till lördag för då ska jag träffa Nicole och vi ska på Mongolia resturang! Ska försöka se till att hon sover över också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0