Dagens planer

Godmorgon!
Är fortfarande lite trött och seg men jag tror att de här antal timmarna räckte. Behövde verkligen sova för jag drömde väldigt många drömmar! Typ fem stycken som jag kommer ihåg och det betyder ju bara att man inte sovit tillräckligt på senaste tiden.
Kom hem vid halv tolv igår ungefär och då satte jag mig i soffan för att kolla på tv men somnade nästan på direkten.
Filmen var bra iallafall! Den är värd att se. Jag gillar när de är sådär oväntade och inte obvious som många filmer är.

Ska städa här hemma och sen fixa mig. Kanske åka till Johan en stund innan jag går från han till en kille som har fördelsedagsfest idag! Det ska nog bli skit kul men jag vet inte vad jag ska ha på mig bara...

Nej men nu ska jag äta frukost!

 

VÄLDIGT störande att man inte kan ha kant runt youtube grejen... Fattar inte varför det inte funkar längre :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0