Årsdag idag!

Heej snyggingar!
Johan har precis gått in i duschen och jag lyssnar på musik.
Gissa vad vi nyss gjort?
Färgat hans hår!! :D
Har inte sett det torrt än men hittills ser det ganska bra ut ;)

Igår var jag ju på poolparty hos en kille som heter Alex. Det var jätte trevligt och bra stämning. Johan kom också, fråga mig inte varför... Men jag hade en trevlig kväll. När alla skulle gå så blev jag så trött på tunnelbanan att jag bara åkte hem till Johan och la mig, fast det var inte planerat riktigt. Jag och hans syster kollade först på Svanprinsessan 1 och sen somnade jag.


Jag vaknade ganska tidigt idag men sen efter jag ätit somnade jag om och vaknade sent. Då åkte jag direkt hem och hämtade övernattingssaker för att sova hos Johan idag igen. Det är så att det är vår årsdag idag!!
Kommer ihåg för exakt ett år sen. Min dag började dåligt för jag kom sent till skolan och påväg dit spydde jag av någon anledning och fick feber under dagen och sov halva tiden i skolsysterns rum. När jag vaknade slutade jag precis och då följde jag med Ida till Odenplan för att hon skulle ta svininfluensa vaccinet. Det tog sin tid för hon vägrade ta den haha. Men tillslut gick det och då åkte jag och mötte Johan i Skärholmen och så åkte vi till Heron City och kollade på Englorious Basterds. Där satt jag och frös och hade feber men jag ville så gärna gå ut med honom. Det var en jätte trevlig dag men offringen resulterade med ingen röst under den helgen haha.


Vi skulle ha gått för att se på bio på Heron idag igen men det blev för sent, vi skulle inte hinna så vi får göra det en annan dag :)
Från igår :)
Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0