101010

Jaa idag är det 10e oktober 2010, dvs 101010 :D
Sitter hemma med mamma och Ian och gör ingenting, Family Guy är på men är ganska trött på det haha
Blir väl en hemmasöndag idag.
Igår var jag ju med Nicole, åkte först och lämnade Ian hos min mammas moster och kusiner och var där ett tag. Jag åkte och mötte upp Nicole och vi gick och åt och hamnade i matkoma. Så mycket åt vi och jag åt inte för resten av dan haha. Hon skulle till hennes tia så vi tog samma tunnelbana- hon åkte till Liljeholmen och jag fortsatte och åkte till Bredäng. Det var för tidigt för att åka hem tyckte jag. Jag och Johan var inte hos honom så länge innan vi åkte till mig.

Inte mycket mer att berätta just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0