Vet inte vad jag vill

Hemma... Trött och seg.
Känner inte för att varken vara hyperglad eller deppig... Inget mittemellan heller. Hatar när jag inte vet vad jag vill!
Jag träffade iallafall Emma, vi var i stan och för att köpa en jacka hon ville ha skulle hon panta två av sina kedjor men man måste vara 18 år så vi ringde Johan och han fixa det!
Hon köpte jackan, jag gick till SL Hittegods (mina nycklar fanns inte där, som jag trodde...) sedan åkte Emma hem och jag åkte med Johan till honom och vi tog det lugnt och åt.

Imorgon har vi lektioner, är väldigt otaggad, som fan faktiskt, men jag ska inte vara för negativ utan jag ska satsa för det är ju bara 6 veckor kvar av terminen och vissa av ämnena.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0