Nya TV:n!

Hej på er!
Sitter hemma nu och mamma och Roger har satt upp nya TV:n! And oh, it's big!
Hihi
Igår var en väldigt fullspäckad dag då jag först var i skolan. Vi hade håltimme i mellan 2-3 timmar och under den tiden gick jag, Emma A, Amanda och Sofie och åt pizza, sedan drog vi vidare till idrotten som var i Bromma den här veckan. Vi körde linedance, ni vet de som ser ut såhär:

Typ.. Haha
Det var skit kul faktiskt! Måste ju bjuda lite på sig själv ;)
I slutet av lektionen började vi med i grupper av tre visa hur man utför hjärt och lungrädding. Jag kan vara stolt över att säga att jag var inte på lektionen då vi blev visade hur man gjorde (det var över en månad sen) och jag fick MVG ändå! Aaawesoooome!
Efter lektionen åkte jag till Sandy's och jobbade i 6 timmar, lagom sliten efteråt men då åkte jag in till stan och mötte Johan, Ali och Johanna. Vi åt och tänkte efter det gå på bio men då hade redan sista filmen satt igång och jag ville inte se någon annan än Due Date ändå så vi sket i det. Lite senare åkte vi alla hem, jag sov hos Johan och har vart där hela dan. Vi skulle ha åkt till pappa idag också men det blev inte av det heller. Iställen åt vi middag med hans syster.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt lilla Ian medans mamma ska ut. Det ska bli kul! Om han inte har en grinig dag imorgon. Han är lite förkyld och mår inte så bra stackarn.


Lilla skrutten <3

PS: Jag har fått årets chokladkalenden! Åååh, så taggad till julen nu! :D Är så glad över att julen firas på landet i år. Can't wejt!

Nya TV:n



Fast mamma tycker att den är för stor. Haha... Vår förra var 32", den här är 50".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0