Missade dagens höjdpunkt

Jag äter pepparkakor :D
Då kanske jag blir snäll!
Eh, vem försöker jag lura... Jag ÄR ju redan snäll!

Hur ska jag definera min dag? Typ... Inte världens roligaste.
Hade först skola, det gick okej, sen köpte jag lunch, väntade på mamma i skolan i typ en timme sen mötte jag henne i Fridhemsplan och vi var inne på Åhléns, In & Finn och Västermalmgallerian och kollade lite i affärer. Vid 16.00 hade jag utvecklingssamtal så jag, mamma och Ian var på möte med min coach/mentor. Därefter åkte vi till mammas kompis på söder och var där ett tag och till sist åkte vi och hämta Roger som skulle till tandläkaren i stan kl 20.00. Vi skulle ha vart tillbaka hemma till 21.00 men jag väntade i biljäveln i en timme och kom typ 40 min sent till Desperate Housewifes och jag gillar inte att kolla på det om jag missat så pass mycket så där försvann dagens höjdpunkt... Suuger
Haha

Ian stackarn har knappt sovit idag och så vaknade han nu för typ 15 min sen och vägrar somna om, det är meningen att han ska sova för natten nu. Men neeej, istället ligger han på mitt golv och leker med min gosedjursapa, min väska och några sladdar... Haha

Oh well, ska se om det finns nåt gått att äta!!



Haha hitta några bilder, heelt fackad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0