Rubrik

Hej på er, människor!
Här sitter jag, hemma med huvudvärk... GREAT! ...
Igår gick jag och Johan äntligen på bio, såg Inception. Har redan sett den i sommras med Tiffany, Patricia och Omar men den var lika bra nu med!
Nästa film på min önskelista är Duedate! Har velat se den HUUUR långe som helst och idag är det premiäääär.

Efter filmen åkte vi hem till honom från Heron City och så chillade vi bara, tillslut la vi oss bara och somnade.
Idag gick vi upp ganska sent, åt "frukost" och sen bar jag mig av till jobbet. Var inte särskillt taggad idag, fick jobba över 40 min till och med..

Imorgon jobbar jag från 16.00 till 22.00 (ser inte fram emot det!). Jag som skulle hälsat på pappa och de imorgon.. Har inte träffat de sen juli jöööö
Vill ut idag också men det är för sent nu, jag är trött också så det hade bara vart onödigt haha

Har fått hem mina böcker som jag pratade om innan också! Har börjat på Äldst, yngst, eller mittemellan.
Den är bra hittills och jag har kommit till sida 40 nånting.

Naaaej nu ska jag svälja en värktablett för min huvud och så ska jag bara ta det lungan.

Heydio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0