PS. I'm still not over you..

Jaah! Inläggen publicerades after all såg jag nuu. Tänk vad jobbigt om det fortsatta vara så, då hade jag behövt byta blogg och DET VILL JAG INTE.

Hade ju bara en lektion idag, fatta hur soft?! Inte särskilt många var där :P Typ halva klassen, dvs 15 st haha
Innan det träffade jag Smuk och han bjöd mig på chailatte och så pratade vi lite. Alltid kul att träffa ESN folket! (eller, tjaaa, många av de :P)
Efter det åkte jag ju till skolan, när jag slutade (lyssna på det här!) hann jag tima bussen precis så att jag kunde åka en station för att köpa en macka på Ilpiatto, när jag kommer fram är det ingen kö (för första gången!!) och när min macka blev klar kom bussen precis när jag steg utanför. Tog den två stationer (jag vet, jag är lat :P) och därifrån gick jag till busshållsplatsen där 4an går (tog 1an) och jag behövde bara vänta en minut på 4an och så gick jag av i Hornstull, Norsborgståget kom precis och så var jag i Bredäng på ca 25-30 minuter! Smiiidigt!
Johan gick på i Örnsberg också och mötte mig så gick vi hem till honom och var där ett tag. Vid halv 10 eller så var vi hos mig och han gick för en stund sen.

Imorgon ska jag sova hos Emma också! Har inte planerat nåt, ska bara ta det lugnt ;)
Ska också vara barnvakt åt Ian på morgonen så jag måste lägga mig typ.. nu :P


Frost och dimma utanför min loftgång (jaaa jag gillar att ta kort på den fina utsikten utanför mitt kök! haha)

Kommentarer
Postat av: isabelle

ååååååååååh gud vilken härlig bild! önskar jag också hade chansen att fota sånt utanför mitt fönster :(

2010-11-20 @ 11:06:27
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0