Noo tevo today

Hej hej!
Hemma nu, ganska trött och ska lägga mig tidigt idag har jag bestämt. Trots att jag bara har en timmes lektion imorgon så ska jag träffa Smuk först, han ville prata. Så passar jag på att äta lunch innan lektionen också!

Idag har vart ganska lugn. Vid lunchen mötte jag upp Emma och fixade hennes mobil så nu har hon comviq igen!! Aweesooome...!

Nu ska jag diska, sen ska jag plugga och duscha. Skönt att man känner att man inte måste kolla på tv också eftersom att det inte finns nåt speciellt viktigt ikväll för om det var så så blir aldrig mina andra planer av..

Så jag ska som sagt diska nu (har en stooor höög som mamma inte kunnat diska för hon har ryggskott stackars) och lyssna till den här låten (och några till ;)!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0