My dej

Tjääää
Sitter i soffan i mitt överdrivet kalla hem, 18 grader tydligen (PS! Kom ihåg att skriva ner det i eran carebook eller nåt hihi, kan kanske behövas man vet aldrig!) och kollar på The Big Bang Therory.

Idag gick jag upp, hyffsat pigg och på bra humör och gjorde mig i ordning, inte allt för segt faktiskt. Jag åkte in mot Rådmansgatan då jag från början bestämt att äta lunch med Kidah och sen träffa Ida innan jag började skolan men Kidah svarade inte så jag mötte upp Ida och Linda istället vid deras skola (Jensen Norra) och så gick vi till ett matställe och åt goda mackor! Så kom Sara också dit för att äta så det var kul att träffa henne igen eftersom att man inte sett henne på länge :)
När vi ätit klart åkte jag till skolan. Är riktigt otaggad på skolan nu känner jag, men jag ska inte klaga och jag ska istället ta vara på tiden och ämnena som jag bara har chans att göra den här terminen.
Efter skolan åkte jag först till Kista och pratade med chefen på Sandy's för att se om jag får jobbet. Vi får väl se hur det blir! Därefter åkte jag till Husby och hämtade ett paket på ICA så nu har jag linser ett halvår framåt! Niiice ^^

Så kom jag hem och fick se att skolkatalogen äntligen kommit! Alla klasser i alla JENSEN skolorna i Stockholm! Roligt att se bilder på de som går i de andra Jensen hihi

Nu ska jag fortsätta kolla på TBBT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0