Lite uppdatering kan ju bara bra :)

VILKEN KVÄLL IGÅR!
Sånt gillar man! :)
Hade jätte kul med Emma, vi gick på en fest i Bromma hos en kille som heter Johannes, Magdas kompis så det var en massa KGare där, de flesta är jätte trevliga. Linus och David var där också! Miss those guys...
Linus åkte hem med mig så det var skönt!

Idag vaknade jag tidigt, 11, och så fixade jag mig och jag mamma och Ian åkte till Solna Centrum, kollade på en jacka till mig, mötte Amanda och åt sushi, sen åkte vi in till stan och fixade med lite mer saker medans Amanda åkte till pappa.

Om en halvtimme ska jag vara hos Tiffany, vi ska ha filmkväll där några stycken så det ska bli mysigt! Ska sova där också :)





Bilder från idag!

Nu måste jag skynda mig! Kommer att bli lite sen men det gör nog inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0