Ingen dans idag...

Det blev ingen dans idag...
Min dumma väckarklocka ringde inte!! Och så kom mamma in och väckte mig kl 9, då hade jag ca 30 min på mig att bli klar men jag var SÅ trött så jag däcka igen. Jag la mig ganska tidigt men det har vart en tuff helg (men rolig!). Sen vakna jag upp igen och då hade Josefin smsat mig och sa att hennes buss inte gick och det betyder att hon inte kommer bort från den där jobbiga ön (inte fatt jag vart där men det är en hell of a way till Stockholm..!). Det gjorde mig fett otaggad att dra dit själv för det var typ ingen annan från klassen som skulle på dans..
Aja. Är uppe nu och väldigt trött fortfarande. Ska fixa till mig och sedan åka och möta Emma.

Vi hörs!


Min bäbis gillar mandarin, se bara på hans min! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0