Godnatt!

Cha cha!
Johan gick för ett tag sen och jag har hunnit kolla på ett och ett halvt avsnitt av The Big Bang Theory och slutet av Bridgit Jones dagbok. Roliga grejor!

Imorgon har jag inga lektioner i skolan utan man fick välja en valfri "idrott" och jag och Josefin kom in på dans, vårt förstaval! Aweeesoooome
Efter det kanske jag träffar Emma. Måste se till att gå förbi SL hittegods för att se om mina nycklar är där, det är så att förra lördagen så tappade jag bort de och har ingen aning vart de tog vägen direkt. I want them back!

Men nu ska jag lägga mig, börjar 10 imorgon, sa Josefin till mig iallafall haha, hittade inte infon på online, bara vad alla fick för aktivitet..

Jag och min syster ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0