Exalterad!

Heeej!
Kom hem så sent att jag inte hann uppdatera igår. Först var jag ju i skolan sen åkte jag till Skanstull och träffade Bille, vi snackade ett tag. När vi var klara åkte jag hem till Johan och åt middag. En liten sammanfattning där iallafall! ;)
Idag var jag i skolan. Hade ingen matte idag så det var skönt! Vi hade alltså bara historia och sen spanska och jag blev klar med allt fort så jag fick gå en kvart tidigt. Det var meningen att jag och Nicole skulle gå och hälsa på ESN idag men hon svarade inte, som vanligt så jag åkte till Kista där mamma var men hon svarade inte heller! Så när jag väl var där hade jag gått runt i gallerian ett tag tills hon ringde upp och då var vi ett tag i lekhörnan med Ian och så fortsatte vi gå runt.
Jag fyndade ett par jeans från Bikbok idag! Visar de snart ;)
Fick min lön idag också så nu är jag gaanska rik känner jag. Undra hur länge det håller. Max tills söndag! Haha näärå. Mamma gav mig tidigt studiebidrag också så har en 1000-lapp extra! Ska köpa alla julklappar med de också för nästa lön får jag inte förrän 25e december haha

Och gissa vad mamma köpt förutom allt det här och alla pengar! En ny dator och en ny TV!! Hon ska hämta ut TV:n snart och datorn imorgon. Sedan har hon köpt en ny mobil till sig själv och jag ska köpa en till mig. Awesooooome, right? ;D Allt det är faktiskt väldigt nödvändigt. Eller TV:n vet jag inte riktigt... Vi ska ha den i vardagsrummet och den nuvarande i mammas rum så att hon också har en TV. Det är ju bra. Hon har köpt en box också så att vi kommer ha kanaler på alla TVar nu, finally! :D

Just det! Hade beställt ett par skor från H&M på rea så de kom igår och jag hämtade ut de idag.
Så för att sammanfatta allt nytt så är det: Dator, TV, TV-box, två mobiler (en till mig, en till mamma), jeans, skor.
Plus en massa pengar :D

Okej nu måste jag tagga neeer



Min fina mamma ♥

Kommentarer
Postat av: ida

va fina blusar!! o fan va nice med ny tv mobil o box o cash!! PÖSS <3

2010-11-25 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0