++++++

Okej, nu är jag lite oinspirerad men här är jag ändå!
Har haft en helt vanlig dag idag, inget nytt direkt. Var i skolan och efteråt mötte Johan mig, vi åkte till Skärholmen och köpte en födelsedagspresent till hans mamma som fyller år idag. Sen var vi bara hemma hos honom, åt middag med hans syster. Tog det bara lugnt.

Jag skulle inte ha nåt emot om nåt kul, spontant händer snart. En överraskning alltså. Det skulle inte skada känner jag. Om det inte är nåt dåligt som händer såklart!




GRENDADE- BRUNO MARS



Kommentarer
Postat av: C A Y D E N S

SVAR: Tack så mycket! :) Jag kommer ursprungligen från Göteborg men bor i en håla i Lappland nu men ska flytta till Stockholm när jag börjar gymnasiet. :) Annars så har jag utländska rötter om det var det du menade. :)



Kram!

2010-12-01 @ 08:44:01
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0