Datan är häääär

Har äntligen fått hem datorn! Fast måste vänta till Roger kommer nu nån dag så att han kan starta den, ingen av mig och mamma vet hur man gör.
Sen får Johan komma hit och visa hur man laddar ner filmer hihi
Min mobil har inte kommit än, får gå förbi imorn och se om de ens beställt den :P kan ha hänt att de glömt.
Jag var alltså i Kista och gjorde några ärenden (samt hämtade datorn, och mammas mobil). Samtidigt köpte jag några småsaker. En halsduk till mamma från GinaTricot och två par vantar till Johan, han behöver det eftersom att hans fingervantar har hål i typ varannat finger haha.

Borde äta klart nu känner jag!



Nya datorn- Compaq Presario QC62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0