Blah blah blah

Bättre sent än aldrig ;)
Så här ääär jag och äter pääron. Gott!
Ska lägga mig alldeles strax för imorgon börjar jag kl 8 men det är nog en soft fredag. Först svenska (vi gör inget annat än att sega på den lektionen, tror att alla håller med mig :P) och sen har vi NO och för en gångs skull har vi inga jävla föreläsningar på projektorn för vi håller på i grupper och par med ett litet projekt, jag är med Josefin och det går bra hittills! Tycker att vi har kommit ganska långt och har en bra plan för det trots att vi inte hunnit jobba på det så mycket. Sen har vi håltimme (lunchdags då!) och som sista lektion har vi idrott och då ska vi ha streetdance. Intressant!

När jag slutar har jag bestämt att träffa Emma! Hon ska sova hos mig så vi får se vad vi hittar på på kvällen då :)

Idag har jag haft en chilldag då jag kom till skolan, matte och det gick ganska bra (har en tendens att jobba segt när det gäller matte!) och sen hade vi historia och spanska. Allt gick som smör i stekpannan! (haha)
När jag slutat åkte jag förbi Kista (litegrann i onödan faktiskt) och sen kom Johan och vi var bara hemma och gjorde inget speciellt. Mamma hade gjort pankakor så vi åt alla i köket sen var jag och pojkvännen min i mitt rum och spelade fia med knuff! Our style!

Nu ska jag lägga mig, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0