Pluggsöndag

Så sorgligt att behöva sitta inne och plugga hela dan just när det är fint väder. Har ni tänkt på att det ofta är dåligt till halvdåligt väder under veckan men när det blir söndag så är det ofta fint väder. Det är väl där Sunny Sunday kommer ifrån? ;)

Måste iallafall göra min VG-del på religion projektet och skriva upp en planering för min och Nicoles gympalektion vi ska leda imorgon. Såå jobbigt, för jag vet inte vad vi ska göra men pratade lite med Astrid och hon sa att redskapsgympa var en bra idé ;) Jaa, vi får se helt enkelt.

Nu måste jag fortsätta med mitt plugg sen har jag massa tv-catchingup to do; Ugly Betty, Desperate Housewifes, Gossipgirl och Ballar av stål ^^

Passar på att lägga upp Valborgbilderna också ;)

Bild 1: En liten brasa vi gjorde :)

Bild 2: Jag och Astrid

Bild 3: Jag och Smuk

Bild 4: Jag och Sara

Bild 5: Astrid som prövar mina balskor jag köpte samma dag :) Nu slipper jag visa upp de på en annan bild senare hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0