OTURSDAG!!

Det är min otursdag idag!!!
Aaaah det värsta är att jag tappade bort min mobil på morgonen på bussen, jag är sååå ledsen och har abstinens som fan.... Det känns som att mitt liv är över, vad hemskt att en mobil kan göra så mot en...
Sen bråkade jag med min NO lärare för han är dum i huvudet, sen blev jag slängd i väggen av Adam på gympan när vi körde fotboll. Ska köra en Astrid och säga MITT LIV SUGER!!!! (haha)

Jag känner mig fett tom utan den, hade viktiga grejer i den mobilen, även om jag hatade den. RIP...

För övrigt mår jag väl bra (??), svårt att bortse från min älskade mobil *snyft*

Vet inte vart mamma är för den delen heller. BORTA! Kan ju inte få tag på henne direkt.


Kommentarer
Postat av: astrid

vadå köra en astrid? :o hahahha är jag sån? :o

2010-05-10 @ 19:53:20
URL: http://astridwassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0