Nesquik Vanilla ♥

Hey!
Nu har jag nyss fixat mig ett glas vanilj oboy eller vad man nu ska kalla det! Sååå mycket godare, måste köpas för er som inte har det!
Var lite osäker på vädret eftersom att det var helt molnigt imorse och lite kyligt. Inte lika fint väder idag som igår men det duger helt och hållet :) Inte klaga!

Efter skolan hjälpte jag Victor med lite grejs och hoppas det går bra för han :) Efter det mötte jag Johan i Slussen. Vi gick till McD och han köpte en cheeseburger och jag en vanlig mjukglass med strut. Mums! Sedan myste vi i solen vid vattnet mellan Slussen och Gamla Stan ni vet? Älskar att sitta där! Sedan sätter man körsbäret på toppen med att jiddra med varann heeela tiden. Så idag var en bra dag :)

PS: Snart börjar Desperate Housewifes också! Wiie!


KÖÖP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0