Lite halvonödigt inlägg :)

Ååååh vilket fint väder det var igår!!
Varmaste dagen på året. Tyvärr är det ju inte lika fint väder ändå men hellre det än dåligt väder igår med. Eller dååligt är det ju inte men det är molnigt iallafall :P
Träden utanför min loftgång har fått löv nu också! Det är så fint utanför mitt hus på sommaren och det får mig att aldrig vilja flytta här ifrån, men ändå vill jag det. För att ha lite omväxling, ni vet.

Igår så åkte jag till Johan och vi var först ute och solade på gräset (fick liiite färg! :D), sedan gick vi för att köpa piggelin och då satt vi i centrum och åt. Det ENDA doperfekta med piggelin är att den är så svår att äta upp i slutet så det är lätt att man tappar den sista biten, vilket Johan gjorde haha. Då kom det fleeeeera myror och invaderade den lilla glassbiten. Det var hur många som helst! Så vi dränkte de med vårt spott haha. Skit kul. Sen klibba vi fast de på våra tuggummin vi åt på. Ni skulle vart där för att tycka att det är lika kul haha.
Vid middagstid åt vi och sedan tog vi det lite lugnt, jag var så mätt haha. Till sist innan jag åkte hem träffa vi hans kompisar ett tag.

Idag ska jag och mamma vara hos hennes kompis lite senare, vid 17.00. Ska nog bli trevligt. Ett bra sätt att avsluta långhelgen.


Utanför mitt köksfönster mot loftgången i sommras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0