Långt inlägg för att ta igen de dagar utan uppdatering ;P

Mitt inlägg försvann nyss -.-
Har haft en väldig upptagen vecka och det känns som att jag kommit hem 21.00-22.00 varje dag och knappt hunnit göra nåt. Vet inte om jag gjort det varje dag, orkar ändå inte räkna ut det ändå :P

Idag lärde vi oss iallafall vals, hur man går i klackar och vett och etikett (ha ha..) för BALEN SOM ÄR IMORGON! Vi slutade runt 13.15 för vi hade inga lektioner så att säga. Jag och Nicole snackade en stund med våra svenskalärare. Som aldrig blir tysta haha, men det var trevligt. Det är ju inte lika behagligt med de lärare som bara sköter sitt och inte pratar om andra saker än deras ämnen och blaaa.

Efter det gick jag och Nicole till stan och nu är jag hemma. Mina fötter är helt döda, har gått med klackar (för att vänja mig tills imorn) halva dan. Hahah jag är så oerfaren på den fronten :P
Men jag köpte silikondynor (om det är det det är :P) för skorna som jag ska använda imorn. Blir förhoppningsvis mycket skönare då!

Slutar skolan imorn efter lunch och då ska jag och Sappagay träna på en låt vi ska uppträda till inför balen och sedan ska jag och några andra till Gullalexandra och fixa oss och få skjuts till Van der Nootska Palatset i Mariatoget där vi ska ha balen :) Känns som att allt är på sin plats, så bra så bra!

Nu ska jag fixa håret, ta ett bad, fräscha upp mig för imorn och träna på två science ämnen plus skriva en logg-grejs till svenskan. Allt för imorn! Efter det är allt klart och jag behöver inte tänka på NÅT annat :D

Där fick ni ett långt inlägg för att ta igen de dagar jag inte skrivit ;)

PUSS

Typ sådär ska mitt hår se ut (förhoppningsvis!!) till balen imorn. PS: Sorry för sista bilden haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0