Gladis

Hej på er!
Här sitter jag i köket (älskar köket! Det är där alla sötsaker finns :D, om det inte är så att jag gömt de i mitt rum ;) *skojjar*... typ :)) och mamma skrubbar golvet (??) och köttet står framme och suktar mig!
Imorn är tydligen sista måndagen för resten av mitt liv på ESN!!!! Underbart att höra! Jobbigaste dagen på veckan det allstå.
Det känns som att min liv just nu är lite splittrat med tanke på att jag har massa halvviktiga saker att göra och jag ha svårt att komma ihåg allt på samma gång :P Får skriva upp det. Men vid lovet så borde allt vara bra förutom att jag förmodligen inte kommer att ha nåt sommarjobb haha. Men eh, det är inte hela världen!

Passar på att lägga in TRE dagens låtar nu när jag ändå har de på minnet eftersom att jag kommer hem så sent på dan imorgon!




Kommentarer
Postat av: Madde

Tack tjejen. Åh det var längesen man hörde låtar med blue :P Allt bra idag? kram

2010-05-17 @ 10:23:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0