:)

Har varit ute hela dan!
Först så åkte jag till Skansen där alla Friends representanter från min skola och skolor från hela Sverige var idag. Som är varje år. Det var trevligt och fint väder! Såg massa söta djur :D
Efter det mötte jag mamma och vi har varit ute lite här och var och köpt mat och sånt.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Imorn har jag sovmorgon och jag hoppas på att hela skoldagen inte är jobbig. Efter skolan är det äntligen helg igen! Känns som att det var länge sen men ändå inte. Känns som att jag varit rätt frånvarande från skolan den här veckan :S Men vi har knappast haft fullspäckade upptagna lektioner om man säger så ;)

Nu ska jag måla naglarna! Ska jag ta mörkblå, mörklila eller turkos???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0