Dagens:

Dagens humör: Glad, nöjd, blaaa

Dagens mående: Trött, bra, illamående, svimfärdig (ha ha), prima

Dagens frisyr: Uppe i bulle (som vanligt haha)

Dagens klädsel: Stora mjukisar, rött långt linne, svart niketröja

Dagens planer: Vara med Johan, chilla (did it!)

Dagens längtan: Sommarlov!!!!!

 

Dagens fundering: Hur jag ska göra med mitt fysikprov...

Dagens beroende: Musik

Dagens tråkigaste: Åka tunnelbana!

Dagens tidning: Hahah ingen.

Dagens låt: In a second

Dagens borde göra: Sova

Dagens har gjort: Chillat i Bredäng

Dagens tanke: ...

Senaste samtal: Johan

Senaste mottagna sms: "Bara? :( då får jag väl gråta mig till sömns o då vet du när jag senast grät ;)"- Johan

Senaste skickade sms: "Sover du?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0