TV <3

Hej hej!
Just nu är jag hemma ensam och kollar på tv och äter brieost och kex!
Först kollade jag på Fresh Prince of Bel Air, sen Sex and the City, Ghost Whisper, That 70's Show, Greys Anatomy och sen Scrubs. Snart börjar How I Met Your Mother!!
Hahaha låter som a hell lot of programs men jag har ju såklart inte kollat på hela avsnitt MEN jag har tänkt på en sak. Michael Kelso från That 70's show har samma efternamn som Bob Kelso från Scrubs haha!
Och en till sak... Helt plötsligt har Förhäxad börjat på kanal 5. Weird.... Gick ju på 3an innan och jag kommer ihåg. När jag kollade på det när jag gick i 4an haha. För... 5 år sen! Gosh!

Aja nu ska jag kolla på programmet och sen göra min läxa ;)
BIBI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0