The Little Rascals

Heeeey homies! :D
Hur har eran måndag vart? Jag har haft en väldigt bra början på veckan må jag säga. Bästa på länge (lov gills inte haha)
Det började med att mina matte lektioner spenderades med en vikarie (läs: vi har ALDRIG vikarie på matte, kanske 1 gång per termin!) så det var skönt. Ganska lätta lektioner helt enkelt. Med tanke på att de annars är grovt frustrerande och jobbiga att man bara vill skita i allt och åka hem ^^
But that was not the case today! På gympan gick min klass till ett bad nära och simmade några längder och efter så lekte vi lite ^^ Det var kul!
Jag, Alexandra och Patti stannade i basun efter ett bra tag (och nu är mitt hår helt mjuuukt och lent! Och fortfarande väldigt blött! :O) sedan åkte vi tre hem till Lixa (Alexandra) och åt och hade trevligt.

Har haft en film i mitt huvud hela dagen- The Little Rascals och vilken tur jag hade!! Lixa hade den (på VHS hihi, kärlek till VHS asså) så nu är den hemma hos mig och Nicole har lovat att kolla på den med mig :D

Nu är klockan ganska mycket och jag är trött efter allt bad så jag ska ta och lägga mig snart.

Den här har jag sjungt hela dagen (utan att veta att jag skulle få låna den idag haha. Jag har inte sett filmen sen 4an)



Sen söta Alfalfa som sjunger till Darla haha



För de som inte sett filmen MÅSTE se den. Såå gullig med bara miniungar. Aaaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0