Mycket gjort idag!

Hej hej!
Oj vad jag har hunnit med mycket idag!
Först skolan då jag slutade 12.15 (WOOH!) efter att ha haft HLR (Hjärt-och-LungRäddning) under dagen.
Efter det drog jag till stan och köpte två par bh:ar från H&M plus ett par string som matcha ena bh:n på rea ;)
Och så köpte jag ett vanligt vitt långt linne och en tunn långärmad lila tröja på rea på GinaTricot. Mys mys! Kan visa när jag hinner för nu sitter jag och pluggar SO men har ingen motivation... 20 siders anteckning och 4 häften plus ett papper att läsa. Fan vad kul!

Efter att jag shoppat så åkte jag till Tiffanys jobb och pratade lite med henne innan jag drog och träffade Isaak tills jag mötte upp Samantha och följde med henne till Bredäng där hon skulle fixa flätor. Jag kom hem runt 6 och då var mammas kompis här och hon gick för ett tag sen. Sen dess har jag pluggat och lyssnat på musik. Nu ska jag ta en paus och kolla på Desperate!!



Varsågoda haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0