Min oskoldag :D

Hola!
Nu har jag nyss lagt in två kladdkakor i ugnen och ätit upp smeten som blev klar med en slickapott! Äcklig slickepott och därför äcklig smet haha
Hade iallafall Engelska Nationellaprov idag. Det gick bra tror jag faktiskt :) Men vad gör man om man går i en engelsk skola lixom ?? ;) Daaah

Efter det så åkte jag och Nicole fram och tillbaka i stan för att hämta saker och äta SHEJBAB! (kebab) Mycket gott om jag får säga det själv :)

Eftersom att vi slutade halv tolv idag så hade vi inte mycket bättre för oss än att åka hem till Nicole en liten stund. Efter det åkte jag och mötte upp Johan och lallade runt och sen åkte till honom :) Nu är jag hemma och har bakat för imorgon då min skola har Bakesale och måste sälja en massa och samla in pengar för att kunna betala för vår bal. Har utveckligssamtal imorgon också så då har jag inga lektioner och ska bara vara i skolan i en timme.

MEN NU BÖRJAR DESPERATE HOUSEWIFES!!!!!!! WOOOH INTE MISSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0