Landet idag!

Hej mina älsklingar! What a beautiful day huh? ;)
Nu har mamma tjatat på mig i två timmar att gå upp, så jaa äntligen gick jag upp. Just när vi fått gäster också haha.
Hade en massa konstiga drömmar inatt, faaast vilka drömmar är normala? :P

Ska hoppa in i duschen snart, äta frukost och till sist packa det som behöver packas för landet, för jag och Johan åker dit idag! Woohoo vad kul! :D
Vi kommer vara där över en natt så kommer vi hem imorgon och får skjuss av mormor som ska in till stockholm då. Yehey!



Nån random bild jag hittade från juni. När man slapp gå ut med jacka... :(
Fast för att vara ärlig så har jag tröttnat på vintern så jag har gått ut i bara skinnjacka :P Konstigt nog fryser jag inte direkt. Oh well!
Tror jag kollar på That 70's Show i bakgrunden ^^

Hare bra! Vet inte om datan på landet kommer att funka, vi får se, men om inte så blir det ingen uppdatering ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Fast.. varför i hela världen har du halsduk i Juni Maxine haha

2010-03-05 @ 15:53:46
Postat av: Maxi

D e inte halsduk Nicole din retard, d e PALESTINA!

2010-03-06 @ 16:42:57
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0