Inte skrivit idag. Tydligen ^^

Oj! Har visst inte skrivit idag!
Hade helt glömt bort då jag har haft många bollar i luften. (ha ha)
Har haft ett antal många gäster som kommit och gått idag men nu är det bara jag, mamma, bäbisen och mormor hemma och bara jag som är vaken. Men jag är ju en nattuggla så det är inget ovanligt att det bara är jag uppe. Kollade nyss på en film med Drew Barrymore och Hugh Grant- Music & Lyrics tror jag att den hette. Den var ganska bra och ett tidsfördriv för min nattglada själ hehe.

Ändå känns det som att klockan är ganska mycket så jag ska passa på att lägga mig snart. Kanske rita lite, är på det humöret och det var länge sen jag tog mig tid att göra det.

Så godnatt så ses vi förmodligen imorgon! (min sista lovdag!)



En bild jag ritade ett tag sen (prick ett år sen imorgon!! ^^)med inspiration av Titanic, när Rose ligger och fryser på en träbit mitt i vattnet innan hon blir räddad. Heheh inte så lik, men som sagt- en inspiration. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0