Inte mycket nytt för mig

Hej hej! Det har blivit lite tunnt med inlägg nu på sistone men det är mest för att det inte är så mycket som händer. Lixom vad vill ni veta? Att jag var hos Johan igår och kom hem sent, myste och bla bla bla. Det säger jag väl i var och varannat inlägg haha.

Hur som helst så vaknade jag idag runt 12 när mamma väckte mig och gav mig frukost! (:D

Sen gick jag och handlade på Ica. Hade med mig min lillebror i vagnen. Kändes som att det var jag som var mamma till honom haha!
Väldigt halt var det på vägen men det gick bra tillslut!

Har fått gäster nu och två till är påväg och kommer över för fika och för att hälsa på plutten.

Medans jag väntar så ska jag kolla på Bella & Tyra Show. Försökte kolla igår på natten när jag kom hem men datan överhettades och dog haha!
De verkar en aning tråkiga men det är ändå intressant haha. De snackar typ diskret skit om andra bloggare. Skit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0