Hemma från landet!

Goddag!
Nu är jag äntligen hemma efter två mysiga halvdagar på landet med Johan. Vi hade jätte trevligt, åt massa godis kollade på tre filmer. Först Good Will Hunting sen Kill Bill vol.1 och sist Kill Bill vol.2 ;)
Var uppe till ganska sent (ovanligt? :P) så jag är ganska trött. Johan har åkt hem till Bredängför att duscha och byta kläder. Få se om vi träffas senare, är inte riktigt säker.

Nu är iallafall min mormor och gammelmormor här hemma med mig medans vi väntar på att mamma, bäbisen och Roger kommer hem. De har varit på nåt dop om jag förstod det rätt.

Imorgon kommer Kidah, Keisha och Chantelle och hälsar på och för att träffa min lillebror ;)
Ska bli mysigt för jag träffar inte de så mycket längre. Too bad.

Haha Kidah och Keisha på min födelsedag i augusti ;P

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Se om det finns nåt att äta kanske?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0