Hemma efter att varit med mina tjejer på stan

Oj oj oj vad sent jag kom hem igår!
Tolv! Med skola dagen efter!!! Men det är lugnt, har inte vart tröttare än vanligt idag.
Kom hem för ca en halvtimme sen efter att ha vart på stan med mina tjejer Nicole och Sara och bara SNACKAT LOSS i t-i-m-m-a-r. Jupp!

Ska ta en dusch nu and then we'll see what happens ;)

Imorn börjar jag 09.00 och slutar 13.00 för min skola har hjärt-och-lungräddning för 9orna. Skööönt. Efter det ska jag träffa Tiffany på hennes jobb och kanske träffa Isaak. Får se hur det blir :)

Klicka för att stänga bilden

Bild från förra mars haha. Nästan exakt ett år sen! Oj vad tiden går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0