""""

Nu har jag duschat och sminkat mig snabbt och är klar och påklädd för att åka till Bredäng.
Är på ganska bra humör nu. Förutom mamma som är jobbig och därför vill jag gärna vara ute så ofta som möjligt. Men man har ju sina perioder I guess.

Kom på att det är ju trots allt söndag och ändå har jag inte sån ångest som jag brukar ha inför veckan för den kommer vara helt okej. Imorgon (måndag) ska jag simma med skolan, på tisdag har jag nationella och slutar tidigt och på onsdag är det utvecklingssamtal och då har jag inte heller nån skola. Torsdag har jag SO prov (inte så kul) och på fredag kommer jag förhoppningsvis få sluta tidigt för vi ska har nån grej om 2-3 veckor när min klass slutar sent en fredag och då får jag sluta 13.10 nu på fredag :D

Oj nu kom jag heeelt off topic. Nu ska jag gå! Herrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0