140310

Hola preciosos!
För nån anledning vaknar jag ändå ganska tidigt på söndagar. Både skönt och inte skönt men nu har jag bestämt mig för att det är skönt! Man måste ju ta vara på det ljus som kommer från såhär tidigt och inte bara sova bort allt! Så för det gick jag upp 10:40. Duktiga jag! Och frukost på sängen och allt! :D

Vet inte riktigt hur dagen lyder men jag ska förmodligen träffa Johan.
Hade tänkt sortera lite i mina lådor men det gjorde jag igår kväll efter att Sharon gått hem vid 12 på natten. Jag ville inte sova riktigt än och datan var redan avstängd så jag började sortera i några lådor som jag har. Har sammanlagt 8 st plus byrålådor hahah. Lite progress åtminstone! ;)

Ska snart hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer och när ;) Tror inte att Johan är vaken än.


RAY J.- ONE WISH

(Whats up with the new Youtube design? Den förvirrar mig! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0